یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدير عامل شرکت مخابرات ايران:

آماده حضور در اپراتور چهارم هستيم

فيضي

شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات ايران از آمادگي اين شرکت براي حضور در اپراتور چهارم کشور خبر داد.

وايمکس نيوز - صابر فيضي در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اينکه در شرايط حاضر هيچ خبري از اپراتور چهارم نيست ونمي توان در اين خصوص اظهار نظر کرد، گفت: مخابرات ايران از اين آمادگي برخوردار است که در اپراتور چهارم حضور داشته باشد.
وي با اشاره به اينکه شرکت مخابرات ايران اپراتور اول کشور محسوب مي شود، ادامه داد: با توجه به مقررات موجود، مخابرات مجاز نيست که در اپراتور چهارم سرمايه گذاري کند.
فيضي بيان کرد: اگرممانعت قانوني در اين زمينه وجود نداشته باشد، مخابرات مي تواند در اين اپراتور حضور داشته باشد.
چندي پيش مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به سهم 20 درصدي اين شرکت در کنسرسيوم ايرانيان نت به عنوان اپراتور چهارم ارتباطات کشور که قرار است پروژه فيبرنوري منازل را اجرايي کند گفت: مصوبه کنسرسيوم ايرانيان نت در هيات دولت به تصويب رسيده و 20 درصد سهم دولت در اين پروژه قرار است توسط شرکت ارتباطات زيرساخت سرمايه گذاري شود اما هنوز ساير شرکت‌ها نهايي نشده اند.
وي افزود: مجري پروژه در بخش ارتباطات زيرساخت تعيين شده و از نظر انتخاب تکنولوژي و روش ايجاد FTTX و بيزينس پلن – طرح تجاري- اقدامات آغاز شده است همچنين چهارچوب پروانه اپراتور چهارم نيز در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نهايي شده و اين سازمان در انتظار مصوبات بعدي دولت است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو